logo
ArEn

نتایج جست و جو:

2

تعداد نتایج:

2

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی و تصمیم بر سپرده گذاری درحساب های پس انداز قرض الحسنه مطالعه موردی: بانک تجارت استان گلستان

کلیدواژه: بانک تجارت ؛ تبلیغات تلویزیونی ؛ حساب های قرض الحسنه ؛ سپرده های بانکی

نویسندگان: مهرانی، هرمز

ناشر: سومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار

امروزه تاثیر تبلیغات تلویزیونی در بقا و رشد سازمان ها در محیط متلاطم و رقابتی در دنیای کنونی غیر قابل انکار می باشد. بنابراین عرصه بانکداری نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این راستا و با توجه به مدل مفهومی این پژوهش (مدل سلسله مراتب اثربخشی تبلیغات لاویج و استینر) که در برگیرنده سه مرحله شناختی، اح... ادامه

سال:1395

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی ارائه صورت های مالی جدید در حسابداری اسلامی

کلیدواژه: افشا ؛ حساب های سرمایه گذاری محدود شده و محدود نشده ؛ حسابداری اسلامی ؛ زکات ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: مهرانی، ساسان ؛ کرمی، غلامرضا ؛ حسینی، سیدعلی ؛ رامروز، علیرضا

ناشر: جستارهای اقتصادی ایران

با وجود گسترش اقتصاد و بانکداری اسلامی، حسابداری اسلامی همگام با نیازهای این حوزه رشد نکرده است؛ زیرا از یک‌سو، چالش‌های حسابداری اسلامی در استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی پوشش داده نشده‌اند و از سوی دیگر استانداردهای حسابداری اسلامی تدوین شده توسط نهادهای دست‌اندرکار این حوزه، به‌طور خاص سازم... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل